• Checklist bedrijfsfeest entertainment | Swinging.nl

    Auteur: Martijn van Buren

    Gepubliceerd: 14 September 2022

    Checklist bedrijfsfeest entertainment

    Waar moet een bedrijfsfeest aan voldoen om het voor het hele bedrijf tot een succes te maken? De keuze op het gebied van acts, artiesten en aankleding is enorm, maar met deze checklist zorg je ervoor dat het entertainment op je bedrijfsfeest helemaal top geregeld is. Zo weet je zeker dat er voor iedereen genoeg te doen is.

    Stap 1: De perfecte locatie

    Voor je gaat beginnen met de invulling van het feest, is het natuurlijk belangrijk om de juiste locatie te kiezen. Een van de mogelijkheden is je eigen bedrijfslocatie. Bij Swinging.nl hebben we namelijk de juiste connecties om je bedrijf om te toveren tot een ware feestlocatie. Je kunt er ook juist voor kiezen het feest buiten de eigen bedrijfslocatie te organiseren. Aangezien wij op nagenoeg alle feestlocaties in Nederland al eens geweest zijn, kunnen we goed meedenken over de juiste locatie. Zo weten we ook direct wat voor artiesten en geluid- en lichtinstallatie voor jouw bedrijfsfeest locatie het meest passend zijn.

    Stap 2: Een thema voor je bedrijfsfeest

    Nu je de perfecte locatie gevonden hebt, is het belangrijk om na te denken of je een bedrijfsfeest met thema wilt organiseren. Hiermee zorg je er namelijk voor dat iedereen uit zijn comfort zone komt en elkaar beter leert kennen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een Ik Hou van Holland of een “Back to the Eighties” thema. We zorgen ervoor dat het thema overal terugkomt en kunnen het feest ook extra aankleden met bijvoorbeeld een LED-DJ booth en een verlichte dansvloer.

    Stap 3: Het ontvangst! Met of zonder openingsact?

    De locatie en een eventueel thema is gekozen. Dan is het nu belangrijk na te denken over de concrete invulling van het feest. Logischerwijs beginnen we bij het ontvangst en de openingsact van het feest. Met het juiste ontvangst zorg je ervoor dat iedereen meteen in de juiste stemming komt. Je kunt de gasten ontvangen met hostesses die in prachtig kostuum de mooiste partypics kunnen maken met de gasten. Vervolgens boek je afhankelijk van het thema een passende openingsact. Heb je bijvoorbeeld een Halloween party? Dan ga je voor de Thriller act. Toch liever een Cubaans themafeest? Dan kun je voor de showdansers gaan.

    Stap 4: Muziek op je bedrijfsfeest

    Op een feest moet natuurlijk gedanst worden. Het is daarom ook belangrijk na te denken over de juiste muziekkeuze op je bedrijfsfeest. We bieden een breed scala aan artiesten en DJ’s aan, waardoor er bijna altijd wel een geschikte artiest is voor jouw bedrijfsfeest. Onze acts hebben veel ervaring met bedrijfsfeesten en zorgen er dus voor dat de voetjes van de vloer gaan op een volle dansvloer. Hieronder kan je een aantal artiesten bekijken.

  • Stap 5: Entertainment voor iedereen

    Niet iedereen heeft zin om de hele avond alleen maar te dansen. Het is daarom ook belangrijk om entertainment naast de dansvloer te bieden. Bij Swinging.nl bieden we daarom ook allerlei opties voor de leukste side acts voor op je bedrijfsfeest. Zo kunnen de gasten bijvoorbeeld hun toekomst zien bij een echte waarzegster, poker of blackjack spelen in het evenementencasino of foto’s maken in het fotohokje voor een mooi tastbaar aandenken aan het feest.

    Stap 6: De perfecte slotact

    Om het feest helemaal compleet te maken kun je ervoor kiezen een spetterende slotact te boeken. Hiermee zorg je voor de perfecte afsluiting zodat er nog lang over het bedrijfsfeest nagepraat zal worden. Zo zorg je ervoor dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat.

    Boek je bedrijfsfeest entertainment bij Swinging.nl

    Na deze checklist zou je in ieder geval een idee moeten hebben hoe je jouw bedrijfsfeest wilt invullen op het gebied van entertainment. Natuurlijk komt er nog veel kijken bij het organiseren van het bedrijfsfeest. Bij Swinging.nl hebben we de ervaring om je hierbij te helpen. Neem dus vooral contact met ons op. Je kunt ons eenvoudig bereiken via ons online contactformulier of telefonisch via 010 – 281 86 33.

    Stel je eigen bedrijfsfeest entertainment samen

Meer informatie? Advies? Inspiratie? We horen het graag. Neem contact op!
Reviews

Swinging.nl wordt beoordeeld met een 9.5 uit 10 op basis van 495 beoordelingen.

Marije
Aardenburg

Pianist was erg flexibel qua aankomst tijd zodat hij alles kon klaarzetten terwijl onze bruiloft buiten was. Eenmaal binnen creëerde hij...

10 / 10

Sylvia Cupido
Meerstad

Wij hebben onze bruiloft twee keer moeten uitstellen ivm covid en dus ook twee keer de boeking moeten verzetten. Tijdens deze periode is de...

10 / 10

peter
Amsterdam

Prima

10 / 10

Sandra
Nijkerk

Door corona moeten verplaatsen. Swinging.nl zocht mee en bood voldoende alternatieven toen de muzikant op de tweede avond niet beschikbaar...

10 / 10

Sam Lodder - Roks
Ridderkerk

Voor ons huwelijksfeest hebben wij via Swiniging.nl de coverband The Charts geboekt. Het hele boekingsproces liep erg soepel en goed. Op...

10 / 10

Bridgeclub De Binnenstad
Amsterdam

Fantastisch artiestenbureau en een ruime keuze aan muziek. Voor ieder wat wils. Fijne samenwerking. Voor een geslaagd feest kunnen we...

10 / 10

Fabienne
Hoofddorp

Door corona hebben wij onze bruiloft helaas 2 keer moeten verplaatsen. Gelukkig was het mogelijk om de band te verplaatsen naar de nieuwe...

8 / 10

Ingrid
Stoove

Alles super goed geregeld door Swinging en wat een topband Back in the Groove! Iedereen heeft echt genoten.

10 / 10

toine kuijpers
berkel en rodenrijs

Swinging.nl heeft met ons meegedacht en het mogelijk gemaakt dat we op ons huwelijk zowel een live optreden met band als een DJ hadden. De...

9 / 10

Jeffrey
Maassluis

Op onze bruiloft hebben wij de Chandeliers geboekt. Wat waren zij fantastisch. Een prachtige sfeer en mooie opbouw. Alle aanwezigen vonden...

10 / 10