• Checklist bedrijfsfeest entertainment | Swinging.nl

    Auteur: Martine de Boer

    Gepubliceerd: 14 september 2022

    Checklist bedrijfsfeest entertainment

    Waar moet een bedrijfsfeest aan voldoen om het voor het hele bedrijf tot een succes te maken? De keuze op het gebied van acts, artiesten en aankleding is enorm, maar met deze checklist zorg je ervoor dat het entertainment op je bedrijfsfeest helemaal top geregeld is. Zo weet je zeker dat er voor iedereen genoeg te doen is.

    Stap 1: De perfecte locatie

    Voor je gaat beginnen met de invulling van het feest, is het natuurlijk belangrijk om de juiste locatie te kiezen. Een van de mogelijkheden is je eigen bedrijfslocatie. Bij Swinging.nl hebben we namelijk de juiste connecties om je bedrijf om te toveren tot een ware feestlocatie. Je kunt er ook juist voor kiezen het feest buiten de eigen bedrijfslocatie te organiseren. Aangezien wij op nagenoeg alle feestlocaties in Nederland al eens geweest zijn, kunnen we goed meedenken over de juiste locatie. Zo weten we ook direct wat voor artiesten en geluid- en lichtinstallatie voor jouw bedrijfsfeest locatie het meest passend zijn.

    Stap 2: Een thema voor je bedrijfsfeest

    Nu je de perfecte locatie gevonden hebt, is het belangrijk om na te denken of je een bedrijfsfeest met thema wilt organiseren. Hiermee zorg je er namelijk voor dat iedereen uit zijn comfort zone komt en elkaar beter leert kennen. Je kunt bijvoorbeeld kiezen voor een Ik Hou van Holland of een “Back to the Eighties” thema. We zorgen ervoor dat het thema overal terugkomt en kunnen het feest ook extra aankleden met bijvoorbeeld een LED-DJ booth en een verlichte dansvloer.

    Stap 3: Het ontvangst! Met of zonder openingsact?

    De locatie en een eventueel thema is gekozen. Dan is het nu belangrijk na te denken over de concrete invulling van het feest. Logischerwijs beginnen we bij het ontvangst en de openingsact van het feest. Met het juiste ontvangst zorg je ervoor dat iedereen meteen in de juiste stemming komt. Je kunt de gasten ontvangen met hostesses die in prachtig kostuum de mooiste partypics kunnen maken met de gasten. Vervolgens boek je afhankelijk van het thema een passende openingsact. Heb je bijvoorbeeld een Halloween party? Dan ga je voor de Thriller act. Toch liever een Cubaans themafeest? Dan kun je voor de showdansers gaan.

    Stap 4: Muziek op je bedrijfsfeest

    Op een feest moet natuurlijk gedanst worden. Het is daarom ook belangrijk na te denken over de juiste muziekkeuze op je bedrijfsfeest. We bieden een breed scala aan artiesten en DJ’s aan, waardoor er bijna altijd wel een geschikte artiest is voor jouw bedrijfsfeest. Onze acts hebben veel ervaring met bedrijfsfeesten en zorgen er dus voor dat de voetjes van de vloer gaan op een volle dansvloer. Hieronder kan je een aantal artiesten bekijken.

  • Stap 5: Entertainment voor iedereen

    Niet iedereen heeft zin om de hele avond alleen maar te dansen. Het is daarom ook belangrijk om entertainment naast de dansvloer te bieden. Bij Swinging.nl bieden we daarom ook allerlei opties voor de leukste side acts voor op je bedrijfsfeest. Zo kunnen de gasten bijvoorbeeld hun toekomst zien bij een echte waarzegster, poker of blackjack spelen in het evenementencasino of foto’s maken in het fotohokje voor een mooi tastbaar aandenken aan het feest.

    Stap 6: De perfecte slotact

    Om het feest helemaal compleet te maken kun je ervoor kiezen een spetterende slotact te boeken. Hiermee zorg je voor de perfecte afsluiting zodat er nog lang over het bedrijfsfeest nagepraat zal worden. Zo zorg je ervoor dat iedereen met een voldaan gevoel naar huis gaat.

    Boek je bedrijfsfeest entertainment bij Swinging.nl

    Na deze checklist zou je in ieder geval een idee moeten hebben hoe je jouw bedrijfsfeest wilt invullen op het gebied van entertainment. Natuurlijk komt er nog veel kijken bij het organiseren van het bedrijfsfeest. Bij Swinging.nl hebben we de ervaring om je hierbij te helpen. Neem dus vooral contact met ons op. Je kunt ons eenvoudig bereiken via ons online contactformulier of telefonisch via 010 – 281 86 33.

    Stel je eigen bedrijfsfeest entertainment samen

Kiyoh bar | Swinging
Reviews

Swinging.nl wordt beoordeeld met een 9.5 uit 10 op basis van 525 beoordelingen.

Wendy
Hoeven

Barrie had tijdens mijn man zijn 50e verjaardag de sfeer met de ontvangstborrel er al inzitten. Zelfs tijdens het diner, tussen de...

10 / 10

Letty
Hilversum

Wij zijn door Stephan heel goed geholpen! Altijd vlot antwoord op onze vragen en makkelijk in de communicatie. Altijd bereid om een...

10 / 10

Sandra
Ridderkerk

Op 24 Februari jl, mijn verjaardagsfeest gevierd en DJ Nicky ingehuurd, om het feest compleet te maken. Er werd veel gedanst en genoten,...

9 / 10

Michael
Pijnacker

Via een tip zijn wij bij Swinging terecht gekomen. Het aanbod van artiesten is divers en goed. Wij hebben via Swinging de band 3Xtra...

10 / 10

Debby
Hoogeveen

Ons 90's feest is een groot succes geworden dankzij Lodewijk en Donald met de swinging Pianoshow. Ontzettend leuk dat ze hebben ingespeeld...

10 / 10

Jessica Maher
Amsterdam

Working with Swinging.nl was great - they made the entire process very easy as we organised around a staff party for our company. The DJ...

10 / 10

Lotte
Den Haag

Wat een onvergetelijke avond was het dankzij de fantastische muzikale bijdragen van Groove on the Loose en DJ Barry. Groove on the Loose...

10 / 10

Christian
Oosterhout

We zijn zeer tevreden over Swinging. We hebben Edwin en Born voor onze bruiloft geboekt. Naast dat ze onze nummers prachtig hebben gezongen...

9 / 10

Ecorys
Rotterdam

Wij hebben Swinging.nl gevraagd de DJ voor ons eindejaarsgala te regelen. Het contact met Swinging.nl verliep heel prettig en soepel....

10 / 10

Shannon de Jong
Wognum

Wij hebben de muziek tijdens onze bruiloft laten verzorgen door Swinging. Zij regelde alle benodigde administratieve dingen en de op- en...

10 / 10