Een bedrijfsfeest organiseren waar nog lang over wordt nagepraat? Onze feestexperts delen graag dé tips om een onvergetelijk evenement neer te zetten. Zo is het belangrijk om alle zintuigen van je gasten te prikkelen en ook een spectaculaire opening mag zeker niet worden vergeten!


Prikkel alle zintuigen van je gasten

Prikkel de zintuigen van de gasten op een verrassende wijze. Dit houdt in dat je niet alleen moet zorgen dat alles goed klinkt (door het boeken van een goede band of DJ voor je bedrijfsfeest), maar ook dat het lekker ruikt (eten, geurkaarsen, bloemen), het lekker smaakt (door een bar te huren) en er mooi uitziet (mooie decoratie, mooie locatie).

Kies bovendien voor kleine verrassingen die je gasten niet verwachten. Bijvoorbeeld een violist met een DJ, hostesses die rondlopen met ijs en oesters, lampjes in de champagne glazen, een ludieke bewaker bij de deur of een snackmuur met kroketten en andere lekkere snacks aan het einde van de avond. Er zijn heel veel mogelijkheden om alle zintuigen te prikkelen op een verrassende manier die vaak niet eens zoveel hoeven te kosten.

Een spectaculaire opening voor jouw personeelsfeest

Een onvergetelijk personeelsfeest begint met een spectaculaire opening. Dit geeft een gevoel van samenhorigheid en zet bovendien direct de toon. Met behulp van een stel drummers, een dansshow of een acrobatische act is het creëren van een wow-effect heel gemakkelijk. Kijk eens rond in ons aanbod met acts en laat je inspireren door de vele mogelijkheden.

Houd rekening met de diversiteit van de groep

Bij het organiseren van een bedrijfsfeest heb je vaak te maken met een groot en divers gezelschap. Het is daarom aan te raden om verschillende vormen van vermaak te regelen voor jouw gasten. Denk bijvoorbeeld ook aan een aparte ruimte voor mensen die willen dansen en voor mensen die willen bijkletsen. Daarnaast zijn de aankleding en ook de hapjes en de drankjes belangrijk voor het succes van jouw personeelsfeest. We adviseren je hier graag over!

Een bedrijfsfeest organiseren met Swinging.nl

Dankzij onze jarenlange ervaring met de organisatie van uiteenlopende feesten, zorgen we er samen met jou voor dat jouw bedrijfsfeest een succes wordt. We bieden niet alleen entertainment in de vorm van bands, DJ's en andere artiesten, maar we kunnen je ook perfect assisteren bij het regelen van de catering en de aankleding van de locatie. Dit scheelt een hoop werk en geeft je bovendien de zekerheid dat alles goed geregeld is. Bedrijven als De Nederlandse Spoorwegen, Shell, Porsche Nederland, het Diakonessenziekenhuis, de FNV en vele anderen gingen je al voor. Wacht dus niet langer en neem vandaag nog contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Veelgestelde vragen
Wat zijn de mogelijkheden voor een casino voor ons bedrijfsfeest?
Is er een personeelsfeest op locatie mogelijk?
Kunnen jullie bedrijfsfeest locaties aanraden?
Kiyoh bar | Swinging
Reviews

Swinging.nl wordt beoordeeld met een 9.5 uit 10 op basis van 532 beoordelingen.

Linda
Maarssen

Een fantastische feestavond gehad op onze bruiloft. Een zeer professionele band verzorgde de muziek, wat afgewisseld werd met een dj. De...

10 / 10

Jean-Paul de Gunst
Zuidoostbeemster

Son heeft tijdens onze bruiloft een fantastisch optreden gegeven. Goed geluisterd naar wat we graag wel en niet wilden horen. Het...

10 / 10

Willemijn
Nootdorp

Wij hadden DJ Peter Smit geboekt voor onze bruiloft via Swinging. Daarnaast hadden we zelf de band Rotterdam Centraal geregeld. Peter heeft...

10 / 10

Sander
Rogat

Wij hebben de Swinging Pianoshow geboekt op onze Bruiloft. Het contact met Stephan (van Swinging) & Lodewijk (Pianist van de band) was...

10 / 10

Sander
-

We hadden denk ik geen betere band kunnen treffen voor onze bruiloft dan Groove on the Loose. Van het snelle contact en de paraatheid om in...

10 / 10

José
Nieuw-Vennep

Wij hadden DJ Jeroen geboekt voor onze bruiloft. Zowel de organisatie via Swinging.nl als Jeroen zelf waren perfect. Alles netjes volgens...

10 / 10

Anne Mieke & Wouter
Amsterdam

All credits for DJ Nicky! We have had a most exciting and unforgettable wedding party. DJ Nicky boosted the party between 10PM-02AM. Best...

10 / 10

Wendy
Hoeven

Barrie had tijdens mijn man zijn 50e verjaardag de sfeer met de ontvangstborrel er al inzitten. Zelfs tijdens het diner, tussen de...

10 / 10

Letty
Hilversum

Wij zijn door Stephan heel goed geholpen! Altijd vlot antwoord op onze vragen en makkelijk in de communicatie. Altijd bereid om een...

10 / 10

Sandra
Ridderkerk

Op 24 Februari jl, mijn verjaardagsfeest gevierd en DJ Nicky ingehuurd, om het feest compleet te maken. Er werd veel gedanst en genoten,...

9 / 10